Logo KBBA

ASEANIA RESORT & SPA LANGKAWI

November 30, 2016

Salam..


2 week ago..aku sekali lagi ke pulau langkawi...Hohoho
Untuk kali yang ke 3 bagi tahun 2016
13 - 15 nov 2016 ( 3 hari 2 malam)

So suprise...
Yelah selepas tiga tahun xpergi langkawi
Tahun nie bayar abiss!!! Sampai 3 kali ke sana hahaha

Tapi lawatan kali nie bukan untuk suka2 or travel aje
Atas urusan kerja

Tapi.... aku dapatkan kebenaran bos nak bawa si comel cinta hati aku sekali hehehe
So xde la aku akan alami kemurungan sebab berjauhan dari anak2 hehehe

Ye la mak mak yang bekerjaya nie
Kalau nak pergi kursus ke mesyuarat ke Lawatan kerje ke
Mesti la susah hati aje kan nk tinggal anak2
Tak tahu la plak kot ada yang senang hati kan kan
MAK MANA YANG TAK SAYANGKAN ANAKNYA ^_^




KALI INI  aku menginap di Aseania Resort & Spa Hotel, Langkawi
area pantai chenang juga
tapi hotel nie letak betul2 dekat simpang tiga antara pantai tengah dan pantai cenang
kalau korang ke pantai cenang mesti dah boleh nampak hotel nie
sebab betul2 tengah junction masuk ke pantai chenang

accomodation memang lekap
aku bagi 5 bintang la
sesuai la kot dengan harganya hehe
breakfast pun tiptop
makan sampai kenyang lalalala






aku check in sana 3 hari 2 malam
anak2 aku puas la juga dapat terjun kolam 2 kali
seronok sangat
adik kaliff
sampai hari-hari ajak tido hotel 
dia ingat murah ke nak tido hotel hari-hari -_-

satu yang aku perasan 
kaisara dan kaliff ni lebih tertarik dngan kolam renang
berbanding pantai
dan kali nie memang tak sempat pun turun mandi pantai
steress mak jemah!!!
meeting dr 9 pagi sampai 6 petang hohoho
rosak plan aku nak mandi pantai petang tu





masa check in aku memang minta 
katil double senang nak bagi si comel dua orang nie berkuak lentang hahaha
sekali  dapat katil KING SIZE
haa memang luas la nk berkuak lentang hihi




peace sikit ^_^



Selfie sikit masa tunggi feri sampai




okay..jom jalan-jalan Langkawi lagi....


nota : dapat borong lagi coklat yehaaaaa.....

You Might Also Like

3 pesanan ditinggalkan

  1. salam, dlm tempoh 3 kali mai jalan langkawi, xdak ka p bekpest roti canai black papper..huhu rugi tak cuba kalau mai jalan langkawi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. first time dengar. dekat area mn tu?..klu tahu insyallah next boleh singgah nanti..i foodlover.. hehe

      Delete
  2. mak2 mcm tu la kan..kalau boleh sedia nak berkepit dengan anak2.. hehehe..3x repeat???? tak puas lagi tak tahu la kan..farah last year dah pi..so rasa maybe kena gap 5-10tahun kot baru nak pi langkawi lagi..sebab cemuihhhh dah..tapi tak tau la..kot tertiba rasa nak pi nanti..hahaha

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^