CUTI SEKOLAH BERMULA UNTUK KAISARA

November 26, 2016

Hi✌

Nie pic kaisara masa lastday sekolah
Last week..
Alhamdulillah selesai juga sesi persekolahan kaisara
Di tadika kemas hutan kampung
Merasa lagi pakai baju konvo
Untuk kali ke dua
Kali pertama tahun lepas masa dekat
Tadika kemas ipd batu gajah

Tahun nie merupakan tahun ke dua kaisara masuk ke ke sekolah
Dan sekolah ke dua kaisara
Selapas tadika kemas ipd batu gajah
Sebab dulu aku kan duduk di perak

Lepas je aku dapat tukar kami pindah ke kedah...
Aku menyewa di jitra dan bekerja dekat perlis
Tapi pagi2 aku bg kaisara ikut papa dia ke hutan kampung
Sebab lepas waktu persekolah
Kak ipar aku yang jaga kaisara jadi senang dan dekat dia nak ambik kaisara

Insyallah tahun depan sekali lagi kaisara masuk tadika kemas
Tapi di negeri perlis pula
Pada aku tak kisahlah dia mana pun dia bersekolah
Asalakan minat dia untuk belajar itu ada

Haa cuti2 sekolah nie apa planing korang untuk anak2 seusia kaisara?
Kalau aku selain bawa gie jenjalan
Rasa macam nak cari something yang boleh buat dia x bosan duduk di rumah pengasuh nanti...apa yaaa???(berfikir jap...nanti decided lain)

Untuk kaisara,
Semoga anak mama terus berjaya dan berjaya
Gudluck sayang 😍😘

You Might Also Like

0 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^