JADUAL PEMBAYARAN GAJI KAKITANGAN AWAM 2017

December 20, 2016

selamat petang


sebelum 2016 melabuhkan tirai
aku tengok dah rata-rata tempat
kongsi jadual pembayaran gaji kakitangan awam bagi tahun 2017

so, kat sini aku kongsikan sekali untuk 
tatapan dan perancangan korang di tahun hadapan
sebab aku sendiri pun aku rujuk jadual nie..hehe

"selamat bekerja dan menjalankan tugas yang di amanahkan dengan sempurna"

JADUAL PEMBAYARAN GAJI KAKITANGANAWAM  BAGI TAHUN 2017

Bulan GajiTarikh Terima GajiHariCatatan
Januari19 Januari 2017KhamisTahun Baru Cina 28 - 29 Januari
Februari23 Februari 2017Khamis
Mac23 Mac 2017Khamis
April25 April 2017Selasa
Mei25 Mei 2017Khamis
Jun15 Jun 2017KhamisHari Raya Aidilfitri 25-26 Jun
Julai25 Julai 2017Selasa
Ogos24 Ogos 2017Khamis
September25 September 2017Isnin
Oktober11 Oktober 2017RabuDeepavali 18 Oktober
November23 November 2017Khamis
Disember21 Disember 2017Khamis

ohh ye sebelum terlupa bagi yang tertanya-tanya bila BONUS akan masuk
mengikut pekeliling ialah pada 03 Januari 2017
terima kasih.

boleh rujukk sini 



nota : Hari ni  Gaji last untuk tahun 2016 dah pun selamat di keluarkan...selamat berbelanja dengan berhemah..hihi ^_^



You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^