SIARAN TV DI RUMAH DAH KEMBALI

February 28, 2017

SALAM..

hahah tengok tajuk tak boleh blah..
sejak aku pindah balik perlis bulan januari ari tu
rumah aku mmg rasa terputus langsung dengan tv
sebab nak cari siaran tv tak dapat

dekat sebulan juga dok sibuk siapkan rumah
sampai masalah tv kami letak tepi dulu
dulU-dulu masa Duduk rumah sewa okay je
mudah sebab area tv letak bawah2 je dah dapat siaran
kali nie lain macam sikit
dah naik smpai atas pun susuhnya la nak dapat siaran
kalau dapat pun tak clear sangat

aku nie dah la kaki drama
nak tengok drama pun tak boleh..
hari-hari balik merap en.hubby suh pasangkan astro (kekonon)
hurmm kesudahannya tak dapat pun astro hahaha
en.hubby aku nie memang suka pikirkan jangka panjang 
katanya pasang astro tapi tak ada orang tengok
serupa bagi duit free kat astro
yela kami suami isteri kan  bekerja..
balik malam dan hujung minggu je ada kat rumah (itu pun kalau sempat tengok tv)
tu pun kalau tak keluar rumah la kan 
tapi aku memang jarang lekat rumah hujung-hujung minggu 
( tu yang dia rasa membazir..-_- )
pasrah je la tunggu smpai jumpa siaran

lastweek..dapat idea nak upah orang pasangkan
puluh dan gigih la juga cari orang
pergi kedai elektrik
mula-mula ada la juga kami cuba pasangkan booster
tp hampa xdapat juga siaran (sebab salah pasang rupanya hehe)

lastly jumpa juga orang yang boleh pasangkan
now, rumah aku dah ada siaran tv kesemuanya
yeahhh..lompat bintang 10x
(hari-hari tengok balik drama..dapur pun tak berasap minggu nie hahahaha)

ok.jo sambung kerja esok story lagi
k.bye


pssstt : nak gie jenjalan pulau weekend nanti.sapa nak ikut angkat tangan..cuba teka pulau mana PB nak terjah ?? ^_^

You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. Walau pun jarang tengok tv, tapi bila sesekali kat rumah rasa janggal pula tak ada tv kan, macam kosong je... hehe

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^