//]]>

Minyak Yu Yee cap Limau Wajib ada di rumah

February 03, 2017

SALAM...

hujung bulan yang lalu aku baru sahaja selesai majlis perkahwinan adik perempuan aku
alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar
time kenduri kendara nielah
baru sempat nak berjumpa dan beramah mesra dengan sanak saudara kan
maklumlah masing-masing duduk jauh..

kebetulan anak sedara aku
yang paling kecik umur 1 tahun 1 bulan
ada dekat rumah ayah aku
dapat la bermain dengan kaliff dan kaisara

nak dijadikan cerita bila malam jer si kecil nie 
asyik menangis je..
mula-mula ingat sebab letih bermain di siang hari
rupanya dia Kembung Perut
agaknya tak sedap perut nak bagi tahu tak boleh bercakap lagi
kerjanya menangis jer

tiba-tiba teringatkan Minyak Yu YEE 
kebetulan kat rumah aku memang ada 
Minyak Yu Yee nie memang sinonim dengan kembung perut dan anak kecil kan
nasib baik stok minyak yu yee cap limau nie ada dekat rumah aku
terus ambik dan sapu dekat perut  anak sedara aku tu

selain aku beli untuk kaliff dan kaisara 
aku memang suka beli lebih dan simpan buat stok takut2 kehabisan hehehe
minyak yang aku bagi anak sedara aku guna tu
aku bagi terus dekat mama dia
sebab nampak dia macam serasi je menggunakannya
lepas nie dia boleh guna lagi..


Minyak Yu Yee Cap Limau HALAL Ke ?


haaa...Minyak Yu Yee ni HALAL ke tak? ...Boleh guna ke kita orang islam...?
Ok untuk korang yang tertanya tanya mengenai status HALAL Minyak Yu Yee..
Minyak Yu Yee cap limau disahkan HALAL oleh JAKIM.
Korang boleh check kat laman rasmi portal halal JAKIM untuk pengesahan.
Taip Minyak Yu Yee cap limau akan keluar status produk..
Semoga dapat membantu korang untuk lebih info mengenai Minyak Yu Yee cap limau..


terima kasih sudi singgah sini ^_^

You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^