MOMMA® Pregolact™ SESUAI UNTUK IBU HAMIL DAN MENYUSU

March 14, 2017

SALAM..

HAI..
lately nie dapat berita yang menggembirakan
ada pertambahan ahli keluarga..yeahhh
tapi bukan aku okay!hehehe

Apalagi yang lebih mengembirakan apabila dapat menambah cahaya mata kan
tapi buat masa nie untuk aku tak ada lagi berita macam tu hehe
ok tak pe belum masanya 
tapi aku nak cerita juga untuk ibu-ibu yang baru hamil atau yang tengah hamil anak
kedua ketiga keempat atau ke berapa pun
satu perkara yang perlu korang tahu
berkaitan 
susu tambahan untuk ibu hamil dan menyusukan
kiranya "sebagai "MILKBOOSTER"
bagi yang sedang menyusukan anak

haaa...jangan tak percaya 2 in 1
sesuai untuk ibu mengandung dan ibu yang sedang menyusukan iaitu 


MOMMA® Pregolact™ diperbuat daripada Formulasi RAHSIA dan TERKINI daripada campuran 12 bahan SEMULAJADI termasuk bahan-bahan sunnah yang berfungsi membekalkan nutrisi yang lengkap bagi memenuhi keperluan ibu dan bayi.

5 dari 12 bahan semulajadi yang digunakan telah TERBUKTI BERKESAN dapat membantu meningkatkan kuantiti dan menambah kepekatan susu ibu.
Kesan semulajadi dapat dirasakan jika diamalkan berterusan selama 7 hari. Selain diperkaya dengan pelbagai nutrisi dan rasa susu coklat yang sedap, tidak berbau hamis,
Kelebihan MOMMA® Pregolact™ 
1. Meningkatkan kuantiti susu ibu (milk booster)
2. Memekatkan susu ibu (bayi lebih kenyang dan tidur lena)
3. Mencantik dan menghaluskan kulit ibu dan bayi.
4. Memberi tenaga kepada ibu
5. Baik untuk perkembangan otak bayi.
6. Meningkatkan kesihatan ibu dan mengurangkan stress. 


MOMMA® Pregolact™ terkini diformulasikan dengan advanced formula iaitu:-
✔ PureMilk™
✔Tiada gula
✔Tiada krimer
✔Rendah lemak
✔Bahan-bahan semulajadi
✔ Penggunaan untuk 30 kali (1 bulan)




Aspek-aspek ini penting bagi setiap wanita yang bergelar isteri dan ibu:-

1. Cantik        
  •  Membantu menghalus, melicinkan dan mencantikkan kulit ibu dan bayi.
2. Sihat           
  • Membantu memberi kesihatan yang baik dan merawat stress.
3. Bertenaga   
  • Membantu memberi tenaga segera buat ibu-ibu yang sering keletihan.
4. Bijak          
  • Mengandungi EPA & DHA yang dapat membantu meningkatkan perkembangan otak bayi.
5. Milk Booster
  • Melancarkan saluran susu, meningkatkan pengeluaran serta kepekatan susu badan bagi ibu yang mempunyai masalah susu kurang.

Khasiat MOMMA® Pregolact™ buat Ibu Hamil dan Menyusu

1. Menaikkan HB
2. Kurang alahan (morning sickness)
3. Menghilangkan rasa letih, lesu dan penat
4. Anak cerdas dan bijak
5. Meningkatkan perkembangan otak
6. Mengelakkan sakit pinggang dan kejang kaki
7. Merawat stress
8. Merawat masalah kulit kepala gatal atau rambut gugur
9. Meningkatkan imunisasi badan
10. Kulit ibu dan bayi, cantik dan halus
11. Penggalak susu ibu (Milk booster)
12. Mengurangkan masalah kulit kering atau eczema
13. Mengurangkan risiko demam kuning
14. Tenaga ekspres buat ibu yang sering kepenatan

Jadi, untuk para ibu yang sedang mengandung susu ini memang sesuai untuk anda
selain sebagai 'Milkbooster" untuk ibu yang sedang menyusukan
ia juga memberi khasiat untuk ibu hamil untuk ibu dan bayi dalam kandungan


TESTIMONI MOMMA PREGOLACT

Jom lihat Testimonial Pengguna yang telah menggunakan MOMMA PREGOLACT








Untuk maklumat lanjut mengenai MOMMA® Pregolact™ boleh layari facebook dan website MOMMA®: 

Facebook: 

Website: 

Atau

 terus ke kedai beralamat: 

MOMMA® Industries Sdn Bhd, 
No 6-25-3, Tingkat 2, Jalan Medan Pusat Bandar 8A, 
Bangi Sentral, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor

Hotline tempahan:
 016-923 6962 / 016-924 6962

Google Map / Waze: 
Momma Club

Untuk testimonial boleh layari
http://bit.ly/testimonialMOMMA

#MommaPregolact #LactationMilk #PregnancyMilk #Activ-4Plus #NoCreamer #NoSugar # LowFat #MilkBooster #SuperBabies


You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^