Logo KBBA

SeLaMaT HaRi GurU

May 16, 2012

salam..morning..

hari nie saya nak ucapkan selamat hari guru kepada semua guru-guru di malaysia..XKISAH LAH GURU SEK RENDAH KA,MENENGAH KA,PENSYAH2,PENGETUa2...dan semua yang seangkatan dengannya la...
semua tabah dalam mendidik anak bangsa menjadi manusia yang berguna...

biasala..dalam dunia yang serba moden
ramai yang kata mendidik anak2 sekarang xmacam mendidik anak2 zaman dahulu..
xkiralah macam mana pun pendidikan yang cikgu2 cuba serapkan..
yang penting cikgu2 ikhlas dalam melaksanakan tugas dan tanggungjawab sebagai pendidik...


nak kongsi satu cerita..
pepagi tadi tengah2 drive nak pergi kerja..
sesambil mendengar radiooo..
semuanya ttg hari guru..,kenangan dengan cikgu..
alkisahnya hari guru la...
sbb hari nie kan 16 MEI 2012..

tetiba saya dapat satu mesej..
teett..teettt...
dalam otak nie mula la fikir klu pepagi buta nie xmesej dari celcom mst ada yang urgent la..
so, bw pelahan2 then baca mesej..
hihihi...
teres berkerut dahi..
di screen enset..
"tahniah..selamat hari guru..terima kasih ckgu.."
betul ka apa yang aku baca nie..hahaha
nak tergelak pun ada..
saya bukan guru..mahupun cikgu..
agaknya terlalu excited kot..
sekali salah send mesej..
awal pagi gak kot..
baru 06:45..

^o^: saya mmg salah seorang anggota jabatan pelajaran negeri
tp saya bukan seorang guru..hihi..






You Might Also Like

0 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^