//]]>

Baju Inner Muslimah

October 10, 2012

hai...

ada masa sikit time rehat nie..
nak update..
tentang inner muslimah..
bukan inner tudung yer kawan-kawann......
inner yang saya maksudkan ialah inner baju..

untuk kaum muslimah mestilah tahu kan apa itu inner..
inner nie menjadi pelapit bg baju-baju yang jarang..
inner juga boleh dijadikan alas untuk tshirt yang singkat2..
maksud saya bagi inner yang jenis labuh la..
pernah tgk tak??


macam yang nie separa labuh

sebenarnya dah lama saya nak cari inner muslimah yang labuh sikit..
al maklum la
kain-kain baju kurung sekarang banyak yang agak jarang..
mmg sesuai sangat la klu nak di jadikan alas bagi baju yang jarang-jarang nie..
sebabnya inner nie menutupi bahagian punggung kita..hehe
sebelum nie dah ada beberapa helai inner tetapi yang pendek aje..

saya pula suka pakai inner dr jenama CELINA
kain dia mmg lembut dan tidak panas..
sejukk aja memakai..
tp agak susah nak cari di negeri perlis yang kecil nie..
puas juga berjalan-jalan mencari
2 hari yang lepas akhirnya terjumpa juga..
dan hari nie dah pun merasmikannya..
mmg sedap dipakai..lalalalala
seronokknya saya
harga pun murah aje..

nota: agak-agak ada tak orang jual kain alas (kain dalam) macam kain jenis CELINA nie..??kat mn nak cari ekk??

You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. eh, ada ek inner labuh camni.. xpnh jumpa lak..

    ReplyDelete
  2. tu la,.beli kat mana?? dah lama cari,..tp yang labuh macam jubah je ada,..macam ni x jympe pulak,..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^