//]]>

kRiM SUSU BeRAS

October 11, 2012

SALAM...

hai kawan-kawan..
hari ini nak mmperkenalkan pula krim susu beras
pernah dengar atau mencubanya tak..??
untuk pengetahuan semua yang belum tahu lagi..
saya ada menjual sabun susu beras (kawan saya punya)
dan sudah mencubanya sendiri..memang besttt..
kalau ada sesiapa yang berminat untuk membelinya..
boleh..email saya yer..
untuk kali nie..
sabun susu beras dalam packing yang baru..tau!

sabun susu beras packing lama


sabun susu beras packing terbaru (dalam kotak)

nampak lebih menarik kan...hehehe
kalau sebelum nie dalam plastik aje..
tapi packing yang terbaru diletak dalam kotak pula..
harganya masih sama tau..
memang ramai yang sudah mencubanya..

untuk kali nie nak memperkenalkan pula
KRIM SUSU BERAS
untuk apa??
kalau kita pakai sesuatu produk
mesti nak pakai lengkap kan??
jadi untuk kulit nampak lebih licin dan lembut
boleh la pakai krim susu beras nie sekali..



krim susu beras

Menjadi kulit lebih cerah, Halus dan Tegang tanpa penglupusan
* Manghilangkan parut jerawat, jeragat & sel kulit mati
* Sesuai digunakan untuk orang yang menghidapi masalah kulit dan resdung
* Boleh digunakan sebagai alas Make Up

Kebaikan Dan Kelebihan
* Menaikan Aura seri wajah secara semula jadi.
 Menjadikan kulit cerah, Halus dan tegang tanpa pengelupasan.
* Menanggalkan kotoran minyak, sel kulit mati, parut jerawat dan jeragat.
* Menanggalkan bekas make-up pada kulit muka.
* Mampu memberi kesan kesegaran sepanjang hari


Krim ini diformulakan menggunakan Susu Beras.
Bertindak sebagai moisterizer

1. Menjadikan kulit lebih cerah, halus dan tegang dan tanpa pengelupasan
2. Menghilangkan parut jerawat , jeragat dan sel-sel mati
3. Sesuai untuk mereka yang menghadapi masalah resdung
5. Digunakan waktu malam

CARA PENGGUNAAN:

Sapukan krim susu beras setiap hari di muka & leher pada waktu malam. Untuk mendapatkan kesan yang lebih baik, cuci muka terlebih dahulu dgn sabun susu beras...

nota: kalau berminat boleh email saya..saya sendiri pun sudah mencubanya...memang sesuai dengan kulit saya..hehe okay  daaaaa...^_^




You Might Also Like

8 pesanan ditinggalkan

  1. menarik ni... tak pernah dengar lagi pasal produk ni kak

    ReplyDelete
  2. ooo ada krim gak yer... biasa dgr sabun je

    ReplyDelete
  3. skg tgh femes ni..tp x cuba lg sbb stok pencuci n krim masih byk lago..mmg teringin jugak nk cuba ni.. :)

    ReplyDelete
  4. skg tgh femes ni..tp x cuba lg sbb stok pencuci n krim masih byk lago..mmg teringin jugak nk cuba ni.. :)

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^