//]]>

Nak Banjir ke??

October 05, 2012

salam...

selamat pagi jumaat...

seperti hari-hari jumaat yang berlalu...
masih ditempat kerja..
dengan kerja-kerja yang belum di selesaikan..
hari ini bukan hari cuti okay!
sebabnya saya bekerja di negeri perlis indera kayangan...
kedah memang la cuti..hehehe
termasuklah my enHubby..

hujan semalaman dari malam hari...
hingga ke pagi nie..
nampaknya tak dapat nak merempitttt la hari ini..hehe

so, pagi tadi..
datang kerja dengan en.hubby & my baby boo..je
dah nampak banyak kawasan di negeri perlis nie yang dinaiki air...
bukan sebab hujan yang lebat..
tapi sebab saluran longkang yang tersumbat..
kebanyakan tempat yang di naiki air semuanya
sebab air yang mengalir deras tidak dapat melalui longkang
takut juga..nak banjir ker??
harap2 tidak la..kan..



nota : kalau banjir macam mana la nak balik rumah nanti..dah penah ada pengalaman tersekat atas jalan sebab semua jalan menghala ke negeri kedah terputus tahun 2010 dulu.




You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. wah kalau banir mmg payah kan...huhu..cubit2 nuffnang

    ReplyDelete
  2. izan mama mia: kat sini dah seminggu panas baru mula hujan malam tadi

    mrs velentine: harap2 tak banjir la..^_^

    ReplyDelete
  3. kat cni, baru start ujan arini :-)

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^