//]]>

sakit tangan

November 12, 2012

salam..
hello guys......

nak tulis menulis sikit pagi nie...
motippp??seperti tajuk di atass...
oppsss jangan salan faham...
tangan aje yang sakit..
jari jemari masih pantas menaip..hehe

alkisahnya dihujung minggu
di dalam rumah..
lokasi: di ruang tamu..
makkk aiiii dalam rumah pun boleh terjadi..
kemalangan yang tidak di sangka-sangka..kan
nampak macam sikt ja..
akibatnya dah dua hari
mengurut tangan sendiri...hahaha

macam kelakar pun ada..
ingatkan nak jadi superWomen selamatkan
kaisara yang terjatuh...
sebab licin air kaisara tertumpah (lantai pula tile bertambah la licin)
sekali saya sendiri yang terjatuh...hehe
macam nangka busyukkk ooo...
nahtijahnya..

kezuppppppppppp..duppp..dupppppp...
terduduk saya sambil sebelah tangan(kiri) menampan (dari terlentang)
selamat kepala/belakang sebab terduduk aje..!
tapi sampai sekarang tangan kiri saya sakit..mungkin terseliuh kot..
masihh boleh bergerak..
tapi tak boleh angkat berat..

macam nak kna p mengurut aje...
mengurut sendiri mmg la boleh..
tapi xtahu urat mana yang sakit...kan
tengok kaisara nangis kejap je..then main seperti biasa...
sedangkan mamanya...
nangis dalam hati mengalahkan budak-budak..
sebab sangat la sakit..
kena tidur sebelah kanan aje..
nak mengiring pun susah..

nota: risau sangat bila tengok kaisara jatuh...budak-budak sakit bukan tahu nak cakap "sakit"...

You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

  1. betul tu klu terseliuh kene pi urut klu tak nanti masuk angin...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^