//]]>

mak mana yang tak sayang anaknya

December 03, 2013

salam..

entry di pagi hari..
alhamdulillah mood makin okay..
makin semangat nak bekerja..hahaha
ayat macam poyo aje..
tp seriusly saya mmg ikhlas dalam melakukan kerja
walaupun sekadar dianaktirikan, di pinggirkan
atau bahasa baiknya..
ada xpe xda pun xpe...
itu saya lah tu..
(opssss..termerepek plak..buat2 faham je lah ekk)

actually pagi nie nak cerita ttg my baby boo..
yang semakin bijak, cergas dan banyak peelnya..
semakin hari semakin hilang kesabaran ibu nie..
orang kata nak dapat adik ginilah lagaknya..
walaupun berulang kali saya cakap pada dia..
"mama sayanggggg kaisara...papa sayanggg kaisara"
tak faham gamaknya...hmmm..

kalau boleh nak masuk kembali zaman kanak-kanak dulu
selami hati mereka..
sebab saya mula rasa..
dia nakkan perhatian yang lebih..
tapi saya tak pernah abaikan dia..
dengan keadaan yang sedang sarat nie...
mmg kadang2 termarah,  terkecik ati si kecil kaisara nie...
iyelah..baru dua tahun apalah yang dia faham kan..

harap sangat semoga kaisara
mendengar cakap mama & papa
semoga diberi rasa sabar yang banyak dalam melayani karenah ank..sesungguhnya anak itu anugerah yang tidak ternilai...*_*


lepas nie kena panggil  "kakak kaisara", be a good gurlz sayangg...




nota: setiap kali balik kerja mesti teringat anak...apalah yang dia buat kat rumah..dan hati selalu berbunga bila balik kerja anak dh sambut di depan pintu...terima kasih Ya allah..

You Might Also Like

8 pesanan ditinggalkan

  1. biasalah nak dapat adik memang macam tu kot kan. anak buah Ros pun, gu=itu bila mak dorang pregnant.. manja terlbih. n nak merap je ngan mak.. hihi

    ReplyDelete
  2. alaaa comelnye kaisara...cian dia nak dpt adik ye..nanti ada kwn baru kaisara x bosan :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu tanya dia mmg xsabar nk dpt adik..tp kdg2 siap ckp "nt chek cubit2 adik.."adoii..

      Delete
  3. biasalah tu,mama Kaisara..dia nak perhatian lebih sebelum adiknya keluar..AniqFiras pun mcm tu sekarang nih..jadi layankan jer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. xterlayan kerenahnya..nak nangis pun ada..hurmm

      Delete
  4. normal.. alisha pun camtu dulu.. mcm2 peel.. tp lps dpt adik, ok sikitla peel dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa.kan org ckp dah dapat adik bru nak cerdik kot..hope gitu le..

      Delete

tinggalkan komen anda di sini ^O^