//]]>

Celoteh Pagi

April 10, 2014

salam...


Baru lepas breakfast lontong..hehehe
ehh cakap nak diet kan..
sekali breakfast yang berat la pulak pagi nie..
teringin la katakan..huhuhu
kalau cakap je teringin sekarang 

mst en.husband cakap
"alah bukan mengandung pun nak teringin-ingin.."
huhuhu
habis xkan nak tunggu mengandung baru leh sebut "teringin" kot!
umpama macam mengidam la tu maksudnya...
tapi tak kisah la..
ngandung or tak..
kalau dah teringin mmg PB makan aje..

Dah berminggu-minggu paksa diri 
xnak ambik makanan berat-berat waktu pagi
hari nie tewas sekejap..
tak pe la sekali sekala apa salahnya kan..

hujung minggu nie nak pegi timbang
agak2 turun ke naik ekk..???
kdg kita je yang rasa macam kurus
hakikatnya..
berat statik aje..
tak naik..tak turun..
hahahaha  KURUS LA SANGAT!








nota: hujung bulan nie balik test lagi 2 helai jeans..agak2 dah boleh zip ke ekk...^_^


You Might Also Like

6 pesanan ditinggalkan

  1. Assalamualaikum awak.. sheila suka sangat lontong. lama tak dapat makan lontong yang sedap kat tekak ni. hehe singgah menabung libresse sini~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm..thank nt sy menabung di sana pula..:)

      Delete
  2. Replies
    1. lontong deka opis sy nie mmg sedap...

      Delete
  3. saya bln ni pergi timbnag naik 3 kg.huahua..
    dasyat. asyik makan nasi benda manis bulan lepas.huahua

    sama la saya kalau teringin makan je.hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu asyik mkn je mmg xtrn la jawabnya..hehe

      Delete

tinggalkan komen anda di sini ^O^