//]]>

Chenta hati Saya

April 10, 2014


hellowwww..

hari nie nak story Mory
ttg kesayangan hati hamba nie..
kaisara Vs kaliff

macam selalu PB ucapkan
walaupun nak masuk Dua Org anak
tetap KETERUJAAN tu ada tau
nak tgk anak
membesar, sihat & cergas...

PB mula perasan Muka kaliff nie mmg 
dah macam muka kaisara
masa tecikkk-tecikk dulu..
yolahh..adik-beradik la katakan..huhuhu

even, en.hubby masih berjauhan
PB tetap selalu citer dekat en.hubby ttg perkembangan terbaru kaliff
sedih pula nak menaip..(sob..sob..)
korang agak2 kaliff nie kenal ke tak ??
"papa" dia..
almaklumla jarang nak jumpa kan..
hadoiii..

sekarang nie kaliff dah macam mula memahami "mama"dia
yang suka bergambar..hahaha
cuba tgk dia mmg siap pandang2 dan bg pose baekk punya tau!hehehe
sabar je la sayang ekk..
"mama" kamu memang gini..
tu belum ada kamera i love NIKON lagi..^_^

esok nak bawa si kecil kaliff 
gie klinik cucuk 3 bln
dah 2 minggu delay
sebab "mak jemah" nak pegi dengan en.hubby...




nota: mood happy...alalallala...en.hubby datang malam nie....."semoga selamat sampai ye papa' we'alls misssss you!

You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. maknannya pb pjj la ni en suami
    smga tabah ye.sama mcm adik ipar n my biras pjj jugak.bini ddk dgn anak kt spetani.suami ddk kuala kangsar

    comel dua duanya.penghibur hati kan :)

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^