//]]>

DIET OH dIET

April 28, 2014

SELAMAT PETANG




MENU DIET??
NAK DIETT??
PB  KALAU NAK CAKAP BAB DIET
 mmg rasa
nak pitam kejap..hahaha
diet la kekonon kurangkan makan..
tp sekali dapat makan dah macam..
puntianak tak makan 10 hari..
tu acener nak diet..
kuruskan badan??


ada kawan2 tegur..
apasal nak diet??badan tak gemuk pun..
mehh nak royakk sikit..hehehe
kalau tak besar pun bukan bermakna i kurus ok!
dah sejarah keluarga saya mmg kecik moleh..
nak buat macam mana (perasan)
tp badan kita kan mst kita perasan..
bila rasa lain macam..
plus umur yang semakin meningkat..
anak yang semakin bertambah..huhuhu
berat pula..makin lebih2 dr zaman anak dara dulu kala..


so, now i need some suggestion...
bukan fokus pada nak kurus sahaja..
tp nk kurangkan buncit..opsss diperut...
( i kan bru je lepas operate bersalin second baby)
bila pakai baju mcm not very good la..
kat bahagian stomatch tu..hahaha
korang mmg tak nampk..tp kita je yang rasa gitu...
mohh la advice something untuk PB lakukan..^_*
no ubat-ubatan yer...



nota: diet atkins...mcm nak try tp......hmm






You Might Also Like

6 pesanan ditinggalkan

  1. btol2..

    hanya kt tau mcm mana bdn kt sbnr..huhuh

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak, haa try la diet atkins tu. bagus tau. ramai member2 sheila amalkan ~~~

    ReplyDelete
  3. tang buncit tu jangan cakap kuat2 ye... awok terasa..... badan dah mula 'naik' bila balik Ipoh... sabo je le..... moh bersenammmm

    ReplyDelete
  4. Owh... Sama la kita hihi... Tpi x fokus sgt... Bior dulu lh.. Sapu losyen dan bertungku je lagi.. Kot2 blh kurus tang perut tu..

    ReplyDelete
  5. Farah nie kt mulut jer nk berdiet.. tp bila nk start tak tau la.. =D

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^