//]]>

CUCUK SETAHUN KALIFF

February 02, 2015

SALAM..

morning..
last week bawa kaliff ke klinik
cucuk setahun...
yahooo setahun sudah anak bujang saya..
tp sebenarnya..
kaliff dah setahun sebulan..
cuck setahun kaliff nie delay tau sebulan..
sebab kaliff demam masa appoiment date
nak cucuknya tu...

anak-anak kalau demam..
mmg klinik xbagi cucuk..
so, PB mmg awal2 lagi x bawa pun dia ke klinik..
just inform misi..anak xsihat
dan minta appoiment date yang baru...

alang-alang dah lambat cucuk..
haaa..26.01.2015 ari tu la baru dapat tarikhnya..
dah selamat pun dicucuk..
tinggal  sekali je lagi cucuk setahun setangah nanti..


so, next appoiment bln 3 pula..
just timbang aje..
sebab graff kaliff nie cantik aje..
tak perlu perhatian yang serius pun dari klinik..syukur..^_^







nota: alhamdulillah..anak membesar dengan jayanya...syukur Ya Allah...walaupun en.hubby masih berjauhan dari kami...:)

You Might Also Like

6 pesanan ditinggalkan

  1. Hensom boy dah setahun yer...happy belated besday kaliff...moga menjadi anak penyejuk hati bonda dan ayahanda yer...
    Mood :- Tak sabar nak bersalin bulan 4 ni.harap2 dapatlah bby boy kali ni...hehehe...
    Tq sudi singgah blog mahligaivitamin.com

    ReplyDelete
  2. dh besar ye...alhamdulillah..dapat tengok ank2 membesar perkara terhebat untuk seorang bergelar ibu

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..
    selamat hari lahir buat kaliff..smoga bjaya duniakhirat..amin

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah dan selamat hari lahir buat KaliffKaliff....

    ReplyDelete
  5. Alhmdulilllah..happy bday kaliff..semoga membesar jadi anak yang soleh n berbakti buat ibu bapa..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^