//]]>

Kaisara vs kaliff

July 01, 2015



Selamat petang


haaa..kata nak up entry banyak-bbanyak kan..
jangan muntah hijau sudah...kiki

Dah lama tak da entry 
Comel2 saya nie kan
Dah besar panjang pun
Alhamdulillah...kesihatan pun baik2 aje

pagi tadi bawa kaliff ke klinik
check up last untuk cucuk
yeaahhhh...kaliff dah besar
already 1 tahun 6 bulan...
selamat sudah kena cucuk...
asyik bgatau je adik tatikk...tatikk
sambil tunjuk tangannya

jangan tak tahu kaliff nie dah pandai bercakap...
menyanyi pun dah boleh sikit2...
cepat boleh orang cakap

kami masa dekat klinik pagi tadi
lega...berjaya juga bawa kaliff
without en,.suami...
ahhh cabaran juga tu..
sebab kaliff asyik ajak nak balikk je...

kaisara berjaya juga buat dia tak perasan 
PB nak bawa adiknya ke klinik
kalau tidakk sibuk nak mengikut juga..hahaha
taktik berjaya...
walaupun kaisar amacam pelik je...
sambil tanya : 

knapa adik salin baju..
kenapa bawa botol adik
kenapa ..kenapa..kenapa 
dia mmg banyak..huhuhu





inilah kesyangan saya..kaisara


suka tau beraksi macam-macam



adik pun tumpang sekaki..dah sama besar kan??mereka.


nota : ptg nie berbuka bersam staff pejabat....bawa kaisara je...jom jom selamat berbuka

You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. singgah sini sementara tunggu waktu berbuka :D

    ReplyDelete
  2. dh pndai ckp ye?Aqil pndai sebut bnda2 ja tp bl nk apa2 x reti nk sebut.asik ckp jerman ja

    ReplyDelete
  3. Assalam PB,
    hamboih3
    sakan posim yer dua beradek tu :P

    #BloggerUtara

    ReplyDelete
  4. Syoknye diorang...anak saya 1thn 4 bulan..tp cakap kadang2 jepun..kadang2 jerman...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^