MAHA 2016 BEST

December 11, 2016

Hai

Selamat berhujung minggu
Last week PB bawa anak2 ke Maha 2016
Di Maeps SERDANG
WAHH kemeriah memang terasa
Orang ramai giler
Tapi i'oullss x kisah pun
Sebab nak sama2 rasa kehangatan Maha 2016 ni


Last terjah maha 2014 yang lalu
Ye la acara julung-julung kalinya
Bukan setiap tahun ada
Maha akan datang 2 tahun sekali sahaja

So ambik peluang yang ada bawa anak2 ke sana
Semalam maha 2016 dah pun Melabuhkan tirainya
Bagi yang tak sempat singgah tahun nie
Boleh tunggu lagi ke munculan maha 2018 pula hehehe

Apa yang menarik di maha kali nie bagi PB ialah
PB sempat bawa anak2 singgah ke
Kampung Durian Runtuh

Yupss perkampungan UPIN DAN IPIN
bukan senang ni nak masuk 
kampung upin dan ipin hihi
Selalu tengok dekat tv je kan
Kali nie boleh rasa sendiri hehehe
Anak-anak la yang paling seronok

Nanti full story PB cerita di next entry ye..


You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^