//]]>

REZEKI NAK RAYA

June 05, 2017

Haii semua

salam ramadan ke-10
kalau boleh hari-hari aku nak update blog
mood tengah rajin
walaupun entry sendu sendan hahaha

sebenarnya nak citer pasal rezeki
tapi kang aku ceramah sampai berbuka pun tak abis korang baca
rajin ke nak baca??
tak pe la aku cerita 
REZEKI AKU NAK BERHARI RAYA

point utama nak bagitau 
aku menang #giveaway dekat FB 
sis MIMI AZIRAH
geng blogger juga nih
CORAT CORET PINK UMMI

yuhuuuu...
first time nih menang #giveaway Fb teruja giloss
selalu je join main taq-taq
dengan harapan menang la
tapi kali nie LAIN SIKIT
teka harga pakaian raya anak2nya
alhamdulillah...





tu pun selepas sehari di umumkan pemenang 
baru aku perasan
syukur alhamdulilah..
rezeki nak raya dapat hadiah
sehelai JUBAH

inilah yang dikatakan rezeki nak raya
boleh buat baju raya ke-3 hehehe
harap-harap ada lagi rezeki nak dapat duit raya pula hehehe
ada yang nak memberi tak! (baik ngaku cepat) hahaha

ok tu jer..apa-apa pun TQ sis bagi hadiah utk kite ^_^
siap boleh pilih lagi colour yang berkenan di hati lalalala


korang jagan lupa berkongsi rezeki tau!
"sesungguhnya tangan yang memberi lebih baik, dari tangan yang menerima"

You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^