//]]>

REZEKI JOIN CONTEST

July 24, 2017

hai selamat malam


alhamdulillah rezeki murah lagi kali nie
menang contest dr #kbba9
dapat tshirt sponser by #tyzara

senyum ai sampai ke telinga
bukan senang nak dapat FREE nie hehe


 berharap pada nasib jer 
kira semalam bernasib baiklah kn
terpilih dalam cabutan
join contest share dekat fb hihihi

rasanya dah 3 kali aku dapat
hadiah dari contest-contest dekat fb nie
sejak-sejak aku aktif
melibatkan diri dalam contest fb hahaha
memenuhi masa lapang gituuuu

first korang baca sini
haa aku siap buat entry lagi
dapat jubah raya dari blogger juga

second aku join contest Denai Network
share-share entry gitu2...than
dapat duit raya cash
 alhamdulillah amin...

moga murah rezeki pada semua memberi

Untuk kali nie dapat baju pula
Wow teruja hakak....huhuhu :)
Tolonh jangan kecam ai..
hakak mencuba nasib ajer ^_^

k.bye
Gudnite

You Might Also Like

21 pesanan ditinggalkan

  1. wah tahniah...semoga lebih dimurahkan rezeki selepas ini

    ReplyDelete
  2. rajinnya join, tapi menang tu kira akak bertuah nih! hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. aahh klu rajin je boleh join gini huhu..

      Delete
  3. Murah rezeki rajin join contest kita dah malas nak join asyik menang ehhh (tiba teriak pulak) hehehehe jangan kecam...

    ReplyDelete
  4. hehehe...alhamdulillah...org rajin ada la habuan dia kan..semoga lebih murah rezeki akan datang nnt!

    ReplyDelete
  5. Tahniah. Qis pun suka join contest. Seronok kalau menang kan. Alhamdulillah

    ReplyDelete
  6. tahniah sis! dah lama tak join contest ni kalau tak dulu memang selalu je join

    ReplyDelete
  7. woww..tahniah.. bestkan kalau join giveaway ni.. ada rezeki kita, dpt la hadiah..

    ReplyDelete
  8. tahniah! alhamdulillah moga makin murah lagi rezeki. Salma pun lama dah tak join contest. Rajin join banyakla menang kan. hehehe

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^